پایش محله جوادیه انجام شد

همزمان با آغاز دور دوم صبح خدمت ، شهردار منطقه ۱۶ با حضور در ساختمان ناحیه یک، کلیه موارد طرح ۳۶۰ درجه، طرح تحول بیست‌گانه و الگوی خدمت در محله جوادیه مورد پایش قرار گرفت.

به نقل از شهر به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این بازدید با تاکید بر انجام کلیه اقدامات اجرایی در حوزه نگهداشت شهر اذعان داشت: هدف از پایش محلات اینست که با هم افزایی نواحی و ستاد بتوانیم علاوه بر اجرای طرح های ابلاغ شده به نواحی اعم از ۳۶۰ درجه، تحول بیست گانه، الگوی خدمت و مصوبات صبح خدمت را انجام برسانیم و این امور باید به دقت و سرعت بیشتری صورت پذیرند و در این زمینه ناحیه با استفاده از ظرفیت حداکثری پیمانکاران، امور نگهداشت و طرح های مدیریت ارشد شهری را به اجرا برسانند.

سالاری پور در ادامه اظهار داشت: تمامی اجرای این طرح ها نباید منجر به این شود که در خدمت رسانی روتین ناحیه اخلالی وارد شود و به علاوه پروژه های توسعه محله ای و من شهردارم نیز باید به دقت و سرعت بیشتری انجام شود تا بتوانیم تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

این جلسه با حضور معاونین شهردار، شهردار ناحیه یک و روسای ادارات این ناحیه برگزار شد و شهردار منطقه ضمن استماع مشکلات مدیران ناحیه ، دستورات لازم جهت تسریع در امور اجرایی را صادر کرد.

انتهای پیام/

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 58349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =