۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 58354

اعلام نتایج داوری نخستین مسابقه سراسری عکس موتورسواری و ایمنی حمل و نقل

نخستین مسابقه عکاسی موتورسواری و ایمنی حمل و نقل به ایستگاه آخر رسید
اعلام نتایج داوری نخستین مسابقه سراسری عکس موتورسواری و ایمنی حمل و نقل

داوری نخستین مسابقه سراسری عکس موتور سواری و ایمنی حمل و نقل با ارزیابی بیش از ۷۰۰ قطعه عکس و انتخاب آثار برتر عکاسان برگزار شد.

به گزارش شهر، روابط عمومی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرتهران؛ ضمن تشکر از حضور عکاسان حرفه ای در این دوره از مسابقه سراسری، به اطلاع می رساند در نخستین دوره‌ای مسابقه بیش از ۷۰۰ اثر از ۳۱۲ عکاس دغدغه مند حوزه حمل و نقل و ترافیک در ۵ بخش موتورسوار و تردد ایمن، موتورسوار، بار و مسافر، موتورسوار و تجهیزات ایمنی، موتور سوار و قوانین راهنمایی و رانندگی و موتورسوار و کلاه ایمنی ارسال شده بود.

باتوجه به اینکه عکس های ارسالی بسیار حرفه ای و دارای استانداردهای لازم برای حضور در نمایشگاه بود، انتخاب آثار برتر، به خصوص از مکان های مشابه بسیار دشوار بود.

هدف از برگزاری این رویداد استفاده از هنر به عنوان ابزاری کارآمد در جلب توجه بیشتر جامعه به موضوع موتورسواران و ایمنی است چرا که نگاه هنرمندانه می تواند دریچه ای متفاوت به آنچه روزانه در اطراف ما اتفاق می افتد، بگشاید و در میان مدت در فرهنگ و ذائقه جامعه و توجه به ایمنی موتورسیکلت سواران اثرگذار باشد.

نشست ارزیابی عکس های دریافتی و داوری در تاریخ ۱۳ مردادماه در معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران برگزار شد که از مجموع بیش از ۷۰۰ قطعه عکس ارسالی به دبیرخانه این مسابقه، تعداد ۲۰۷ اثر در مرحله اول مناسب بررسی و داوری نهایی انتخاب شد و با نظر گروه کارشناسان و داوری، تعداد ۴۰  اثر مناسب نمایشگاه و ۴ اثر به عنوان آثار برتر در بخش‌های مسابقه و همچنین ۲ اثر با عنوان آثار شایسته تقدیر برگزیده شدند.

گفتنی است، علاوه بر نمایش ۴۰ اثر منتخب در مراسم اختتامیه این رویداد، از آثار برتر این مسابقه با اهداء لوح و جایزه نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 58354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =