اجرای عملیات پیاده‌روسازی در محورهای پنج‌گانه منتخب

شهردار منطقه ۴ از اجرای عملیات پیاده‌روسازی در پنج محور منتخب طرح الگوی خدمت خبر داد و گفت: افق دید پیاده‌روسازی در محورهای منتخب منطقه ۵۰ هزار مترمربع بوده که تاکنون ۲۰هزار مترمربع از آن تکمیل شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در خصوص اجرای طرح الگوی خدمت و رسیدگی ویژه به مطالبات و درخواست های مردمی در ۵ محور منتخب گفت: طرح الگوی خدمت تحولی شگرف در خدمت رسانی به شهروندان به شمار می رود و این فرصتی است که می توان رضایت بیشتر همشهریان را شاهد بود.
شهردار منطقه ۴ گفت: در این راستا علمیات پیاده روسازی در این محورها یکی از اقدامات برجسته ای است که در حال انجام بوده و تا به امروز ۲۰ هزار مترمربع از آن به اتمام رسیده و پیش بینی می شود که این رقم به ۵۰ هزار مترمربع نیز برسد.

کمالی زاده با بیان اینکه طرح الگوی خدمت به دنبال ایجاد تحول و توسعه در محلات است، یادآور شد: خیابان های آیت ا... خوشوقت، فرجام، شهید ناهیدی، شهید مظفری نیا و استاد حسن بنا محورهای منتخب در این طرح هستند که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: در طرح الگوی خدمت که بر نگهداشت شهر متمرکز است، تمامی ابعاد کارکردی و زیبایی بصری محورها مورد توجه بوده و طرح های عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۴ گفت: عملیات پیاده روسازی در خیابان های مذکور آغاز و تاپایان طرح الگوی خدمت این فعالیت عمرانی ادامه دارد .

به گفته کمالی زاده افق دید پیاده روسازی محورهای پنجگانه  ۵۰۰۰۰ متر مربع بوده که تا کنون بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع آن به پایان رسیده است .

وی عنوان کرد: رسیدگی به مطالبات مردمی و گره گشایی از مشکلات ایشان از وظایف و اولویت های مدیران شهری است که در این منطقه به صورت جدی به آن رسیدگی می شود.

انتهای پیام /

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 58364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =