به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، معصومه حیدری پارسا با اشاره به اجرای کمپین «مردم باید بدانند» گفت: این طرح در قالب اطلاعرسانیهای مختلف از اجرای پروژه های شاخص عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی و ... طی سه ساله گذشته منطقه تا به امروز است.
وی با اشاره به اینکه در این طرح اطلاعات بیش از ۵۰ پروژه افتتاح شده به همراه عکس در قالب بنرهای پرتابلی در معابر و میادین پرتردد منطقه به منظور آگاهسازی شهروندان در خصوص خدمات انجام شده مدیریت شهری اکران شد افزود: پیش از اجرای این کمپین نیز در قالب گزارش به مردم، اطلاع رسانی پروژه های های افتتاح با بنر های پرتابلی و در فضای مجازی انجام می شود و این رویکرد همچنان ادامه خواهد داشت.
حیدری پارسا اضافه کرد: مدیریت شهری منطقه ۱۵ طی سه سال گذشته با پیگیری مطالبات برحق شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی آنان پروژه های بیشماری را در موضوعات مختلف شهری به سرانجام و در اختیار شهروندان قرار داده است.
همچنین استفاده از ظرفیت فضاهای مجازی، بروشور و استند در ساختمانهای مختلف شهرداری، سایتهای خبری منطقه از دیگر روشهای اطلاعرسانی در این خصوص است که با هدف شفاف سازی اقدامات صورت گرفته و آگاهسازی شهروندان در خصوص خدمات عمرانی، اجتماعی و فرهنگی احداث شده و یا در حال ساخت در منطقه ۱۵ انجام شده است.
انتهای پیام/
نظر شما