اتمام صدور احکام اصلاحیه ترمیم حقوق کارکنان ثابت منطقه ۱۴

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی منطقه ۱۴ از اتمام صدور احکام اصلاحیه ترمیم حقوق کارکنان ثابت این منطقه ۱۴ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، ابراهیم معصومی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه با اعلام این مطلب افزود: فرآیند صدور احکام ترمیم حقوق کارکنان ثابت شهرداری تهران به‌صورت بی‌وقفه و در ایام تعطیل و ظرفمدت ۶ روز انجام پذیرفت. وی با بیان اینکه فرآیند صدور احکام با دقت و سرعت لازم از سوی کارشناسان اداره سرمایه انسانی صورت گرفته افزود : این اقدام به منظور جبران حقوق و مزایای کارکنان و بهبود شرایط معیشتی آنان در دستور کار قرار گرفته است.

معصومی ادامه داد: با وجود پیچیدگی و زمان بر بودن محاسبات مربوط به ساختار نظام هماهنگ پرداخت، این فرایند با دقت و سرعت لازم و صرف زمان حتی پس از اتمام ساعت اداری و ایام تعطیل در کارگزینی با نظارت ممیز منطقه آقای سهیلی و خانم اسکندری با جدیت در حال انجام است تا ۳۸۵ نفر پرسنل ثابت منطقه هرچه سریعتر از مزایای آن برخوردار شوند.

وی یاداورشد: باتوجه به قطعی برق در ساعات ابتدایی روز به دلیل کنترل مصرف انرژی در ساختمان مرکزی منطقه، همکاران حوزه به جهت عدم وقفه در صدور احکام، با حضور در ساختمان های اداری نواحی نسبت به تهیه و صدور احکام اقدام نمودند.

انتهای پیام/

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 58496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =