جمع‌آوری ۴۱۸ مورد متکدی، کودک کار، معتاد متجاهر، چرخی و کتفی و بیش از ۳۷ هزار کیلوگرم پسماند

شهردار منطقه ۲۱ در نشست با فعالان طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از جمع‌آوری ۴۱۸ مورد متکدی، کودک کار، معتاد متجاهر و چرخی و کتفی و جمع‌آوری بیش از ۳۷ هزار کیلوگرم پسماند در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" در این نشست ضمن تشکر از همکاری همکاران در معاونت خدمات شهری و محیط زیست، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، یگان حفاظت گفت: اکنون زمان حفظ وضعیت موجود است که آن هم با هماهنگی، همکاری و وحدت سه حوزه صورت می پذیرد، زیرا که هدف از اجرای این طرح رسیدن به شهر پاک و بدون معتاد و کودک کار، متکدی است.

وی در ادامه اظهار داشت: با وحدت و همکاری و مسیر مشخص و با برنامه ریزی و تدبیر، کار به خوبی پیش می رود و قابل اجرا است. بزرگترین راز موفقیت و پیروزی همکاری و وحدت در بین عوامل اجرای است.

پوریافر بیان کرد: نباید در سطح منطقه فضای خالی برای تجمع این افراد مهیا باشد و با استفاده بهینه از فضای های خالی، این مکان ها را باید برای این افراد ناامن کنیم.

"احمد بهشتی" معاون امور اجتماعی و فرهنگی در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد همکاران در اجرای این طرح گفت: شروع این طرح از فروردین ۱۴۰۳ بوده است و ادامه  دارد، زیرا که مقابله با آسیب های اجتماعی شهر تهران از اولویت های مدیریت شهری این دوره است و با بنا شدن قرارگاه اجتماعی شهر تهران در کنار دیگر نهادهای اجرای، به پاکسازی شهر تهران از هرگونه ناهنجاری و ناپاکی خواهیم رسید.

"مسعود نوابی" معاون خدمات شهری و محیط زیست در پایان این نشست نیز ضمن تشکر از همکاران معاونت خود و همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و یگان حفاظت منطقه در اجرای این طرح گفت: قطعا اگر در کنار هم باشیم، اتفاقات خوبی در اجرای این طرح در منطقه رقم می خورد و با پاکسازی فضاها (فضاهای سبز و فضاهای خالی) در سطح شهر تهران می توان استفاده بهینه از این فضاها را برای خانواده ها فراهم کنیم.

انتهای پیام/

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: 58512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =