کارت شناسایی جدید کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو تهران رونمایی شد

مراسم رونمایی از کارت شناسایی جدید کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیر حراست و رئیس مرکز حفاظت اسناد و صدور کارت سازمان حراست شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، رضا محمدنژاد مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو در این مراسم که صبح امروز، یکشنبه ۲۱ مردادماه، در محل ساختمان شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، ضمن تقدیر از عملکرد و زحمات تمامی همکاران در تحقق این پروژه مهم، به‌صورت نمادین کارت شناسایی دو نفر از کارکنان ایثارگر و یکی از کارکنان بازنشسته فرزند شهید را تحویل داد.

مدیر اداره مرکزی حراست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به بزرگی پروژه به‌روزرسانی کارت‌های پرسنلی، گفت: با توجه به تعداد بالای پرسنل شرکت بهره‌برداری مترو، این پروژه چندین سال به تعویق افتاده بود اما امروز با حمایت مدیرعامل به ثمر نشست.

سید مصطفی حصارکی افزود: با توجه به اینکه فناوری صدور کارت قبلی، قدیمی شده بود و مشکلات زیادی برای شارژ و صدور این کارت‌ها داشتیم، با مساعدت‌های مدیرکل حراست شهرداری تهران و راهنمایی‌های رئیس مرکز حفاظت اسناد و صدور کارت سازمان حراست شهرداری تهران، به روز رسانی سیستم و صدور کارت‌های جدید در اولویت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این پروژه در کمتر از یک ماه و نیم با همراهی مدیرعامل، سرپرست معاونت سرمایه‌های انسانی و معاون پشتیبانی، در خصوص تأمین اعتبار و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و همچنین همکاری در جمع‌آوری اطلاعات به انجام رسید.

در پایان مدیر حراست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: فرایند توزیع کارت‌های پرسنلی جدید از امروز آغاز و به‌زودی تمامی مشکلات کارکنان در این حوزه برطرف خواهد شد.

در ادامه، حسنی رئیس مرکز حفاظت اسناد و صدور کارت سازمان حراست شهرداری تهران با تأکید بر اینکه این کارت‌ها فقط یک کارت شناسایی معمولی نیستند، گفت: این کارت‌ها از نظر امنیتی با برنامه‌نویسی کاملاً اختصاصی و با قابلیت استفاده چند منظوره طراحی شده‌اند.

مدیر پروژه صدور کارت حراست تصریح کرد: با همکاری چند بخش، همانند یک زنجیره، دست در دست هم دادیم تا این پروژه بزرگ را به انجام برسانیم.

وی به استفاده از دانش روز در تهیه این کارت‌های هوشمند اشاره و خاطرنشان کرد: المان‌های امنیتی و اختصاصی بودن برنامه از نقاط قوت کارت‌های شناسایی جدید همکاران است.

گفتنی است در پایان این مراسم با توجه به نزدیکی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از آقایان عادل ابراهیمی و سعید یوسفی آزادگان شاغل در شرکت و محسن صابریان فرزند شهید با اهدای لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام/

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 58526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =