ضرورت تبیین و بازگویی رشادت‌های شهدای مدافع حرم به نسل جوان

شهردار منطقه ۱۵ در سومین یادواره شهدای مدافع حرم باب‌الرضای پایتخت بر تبیین و بازگویی رشادت‌های مدافعان حرم برای نسل جدید تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر به ویژه شهید محسن حججی که به روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است، گفت: منطقه ۱۵ خاستگاه ۲ هزار شهید والامقام دفاع مقدس است و در تمامی مراحل انقلاب همچون عرصه های سیاسی، مذهبی، اجتماعی نیز در یک دهه اخیر در دفاع از حرم اهل بیت(ع) خوش درخشیده است.

شیری به اتفاقات تاسف بار غزه و جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی اشاره کرد و افزود: ارزشمندی کار انسان های شجاع و مدافع حریم اهل بیت(ع) امروز بیش از بیش قابل درک است.

شهردار منطقه اضافه کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تکریم خانواده معظم آنان و تبیین و بازگویی رشادت ها و شجاعت های این عزیزان به نسل جدید و جوان  در عصر جنگ رسانه ای که ممکن است جای مظلوم و ظالم تغییر کند، از وظیفه ماست که برگزاری همچنین محافل و مراسماتی با حضور خانواده معزز شهدا  از جمله آن است.

شیری در پایان با بیان سخنی از شهید مطهری در خصوص جهان امن تر، بدون وجود رژیم صهیونیستی اظهار امیدواری کرد: بزودی شاهد محو غده سرطانی رژیم جنایتکار صهیونیستی از کره زمین خواهیم بود.

سومین یادواره شهدای مدافع حرم منطقه با حضور محمد شیری شهردار منطقه، فصیحی رئیس بنیاد شهید منطقه، مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی، نورعلی توحید شهردار ناحیه۳، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان با اجرای گروه‌های سرود، راوی، مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) و... در سرای محله کیانشهر شمالی برگزار و از ۳۱ خانواده معظم شهید مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۹
کد خبر: 58551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =