به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی گفت: بنا بر رویکرد مدیریت شهری در توسعه سرانههای خدماتی محلات و تسهیل دسترسی شهروندان به امکانات و کاهش سفرهای شهری، افزایش بازارهای میوه و تره بار در برنامههای منطقه پیش بینی شده است.
وی در خصوص مکان یابی بازارهای میوه و تره بار در منطقه افزود: براساس مطالعات و نیازسنجی انجام شده، با هماهنگی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، احداث بازار میوه و تره بار در ۱۱ محله در دستور کار قرار گرفت.
صالحی ادامه داد: پس از راه اندازی بازارهای طالقانی و سعادت آباد درسال گذشته، با اهتمام وهمکاری سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و شهرداری منطقه ۲ بازار محله ستارخان، افتتاح شد.
انتهای پیام/
نظر شما