پل‌های عابر پیاده منطقه ۲ تهران رنگ‌آمیزی شد

پل‌های عابر پیاده در سطح معابر بزرگراهی و پرتردد شمال تهران به منظور بهبود وضعیت بصری و محافظت از آسیب‌های محیطی به متراژ بیش از ۸۰۰۰هزار متر مربع رنگ‌آمیزی شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه اظهار داشت: پل‌های عابر پیاده در سطح معابر بزرگراهی و پرتردد شمال تهران به منظور بهبود وضعیت بصری و محافظت از آسیب‌های محیطی به متراژ بیش از ۸۰۰۰هزار متر مربع رنگ‌آمیزی شدند. این اقدام تا کنون در معابر بزرگراهی  شهید چمران متناسب با پالت رنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران که سفید بوده انجام شده است.

طاهری به اجرای رنگ آمیزی پل های عابر بزرگراه شهید چمران اشاره کرد و گفت: پل های عابر واقع در این بزرگراه به دلیل قرار گرفتن در متن پروژه و همچنین حجم زیاد تردد خودروهای عبوری در معرض آلاینده های محیطی قرار داشتند که این امر باعث وضعیت نا مطلوب ظاهری پل ها شده بود.

وی افزود: با اقدامات انجام شده در بزرگراه شهید چمران مطابق پالت رنگی مصوب با هدف بهبود سیما و منظر شهری و به تبع آن ارتقاء روحیه نشاط و شادابی در شهروندان رنگ آمیزی شده است.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 58582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =