ارائه خدمات به خانواده‌های نیازمند توجه در منطقه ۱۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ از ارائه خدمات به خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند تحت پوشش توسط اداره آسیب‌های اجتماعی در دهه دوم ماه محرم در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، علی‌اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به ارائه خدمات به خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند تحت پوشش درباره این خدمات گفت: پویش اجتماعی نذریاری در قالب تهیه و توزیع نان صلواتی، غذای نذری و بسته‌های حمایتی معیشتی در بین افراد کم برخوردار و نیازمند تحت پوشش منطقه با مشارکت خیرین محلی و گروه‌های داوطلب جهادی سرای محله آشتیانی و اشراقی اجرا شد.

وی پیرامون اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی (قرارگاه اجتماعی) بیان کرد: اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و افراد بی‌خانمان منطقه توسط  اداره آسیب‌های اجتماعی و کلانتری ۱۲۸ تهران نو، اکیپ گشت سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران، یگان حفاظت و شهرداران نواحی بصورت شبانه‌روزی و مستمر در کلونی‌های آسیب‌دیده ادامه دارد.

ژولیده اظهار کرد: ساخت کلیپ موشن گرافیک در راستای اجرای برنامه‌های خلاقانه و ابتکاری اداره آسیب‌های اجتماعی با موضوع تکدی‌گری، اعتیاد و خانواده با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دیگر اقدامات اجرایی شهرداری است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شهرداری عنوان کرد: هماهنگی جهت اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان کم برخوردار و نیازمند تحت پوشش منطقه به مشهدمقدس با هدف بهره‌مندی مددجویان از سفره پربرکت امام رضا (ع) و حضور در برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر همزمان با دهه دوم ماه محرم با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: اعزام پسران کار تحت پوشش منطقه به مراسم آئینی عزاداری و دسته روی همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) و شب شهادت حضرت امام زین‌العابدین (ع) با مشارکت سازمان خدمات اجتماعی در دهه دوم ماه محرم انجام می شود.

علی‌اصغر ژولیده در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با موضوع الگوی خانواده سالم، مهارت‌های زندگی در مساجد، سرای محلات و مراکز تحت پوشش خدمات اجتماعی از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره آسیب‌های اجتماعی در دهه دوم ماه محرم در سطح منطقه است.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 58583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =