شهرداری اقدامات خوبی در زمینه تامین مسکن کارکنان شهرداری انجام داده است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدامات خوبی در زمینه تامین مسکن کارکنان شهرداری انجام شده و پیگیری هایی صورت گرفته اما بهتر است گزارش آن ارائه شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درخصوص تأمین مسکن کارکنان شهرداری تهران، اظهار کرد: مدتی است که شهردار و معاونین نکاتی را در این زمینه مطرح کردند که لازم است از دغدغه شهردار در این راستا تقدیر کنم.

وی افزود: شهردار به کرات در خصوص ارائه تسهیلات تأمین مسکن در قالب بسته های معیشتی مواردی را مطرح کرده و درخواست ما این است که گزارشی را در صحن شورا در مورد اقدامات این بخش ارائه دهد؛ چراکه کارکنان پیگیر این موضوع از ما هستند و ما هم در جریانیم که اقدامات خوبی انجام شده و پیگیری هایی صورت گرفته اما بهتر است گزارش آن ارائه شود.

پیرهادی با تأکید بر اینکه چنین اقداماتی منجر به افزایش انگیزه کارکنان می شوند، تصریح کرد: افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن، خانه دار شدن را به امری بعید تبدیل کرده است؛ لذا درخواست ما این است که اقدام عاجلی در این زمینه صورت بگیرد تا مشکل مسکن کارکنان شهرداری تهران برطرف شود که قطعاً اقدامی شایسته و اثرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی توسط معاون برنامه ریزی پیگیری شده اما درخواست ما این است که این موضوع سریعتر پیگیری شود و گروه تشویقی برای پرسنل نیز مورد پیگیری قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دو قطعه زمین برای مسکن کارکنان تهیه شده است، گفت: ما خواهش کردیم که وقتی تأمین زمین و اقدامات به قطعیت رسید، گزارش آن ارائه شود.

شهرداری اقدامات خوبی در زمینه تامین مسکن کارکنان شهرداری انجام داده است

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
کد خبر: 58598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =