اجرای بیش از ۳۰ کیلومتر مربع پیاده‌روسازی در منطقه ۲ پایتخت

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲ گفت: در راستای سیاست‌های مدیریت شهری در توسعه شهر انسان‌محور، بیش از ۳۰ کیلومتر مربع پیاده‌روسازی در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، حمیدرضا رنجبر ،معاون فی و عمران منطقه گفت: به منظور ساماندهی و بهبود تردد عابران پیاده، طرح ۳۰ کیلومتر پیاده‌روسازی در ۸ محور پیش بینی شده است که  عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: طرح پیاده روسازی در خیابان  های سیمای ایران، کوی نصر، مرزداران ، بهبودی ، حسن سیف، سپهر، فرحزادی و همچنین جلال آل احمد در حال انجام است.

معاون شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه همزمان با اقدامات عمرانی در بهسازی معابر شهری، برنامه جامع اقدامات مناسب سازی برای اقشار خاص جامعه در دستور کار قرار گرفت ادامه داد: پیاده روها تاثیر بسزایی در اصلاح فضاهای پیرامونی دارد و از این جهت با مناسب سازی این مسیرها معلولان جسمی و حرکتی نیز می توانند به راحتی در معابر منطقه تردد نمایند.

رنجبر افزود: در راستای مناسب سازی معابر برای افراد توان یاب، اتصال سواره رو به پیاده رو، اجرای نوار بساوایی و همچنین ایجاد خط نابینایان با استفاده از سنگفرش با خط ویژه نابینایان انجام می شود.

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 58635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =