عملیات اجرایی ۵۶ پروژه «من شهردارم» در منطقه ۱۹ به اتمام رسید 

۵۶ پروژه من شهردارم در حوزه‌های فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و حمل و نقل ترافیک در راستای پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی اجرا و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی رزم آور معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی با اشاره به اینکه ۹۸ پروژه برای این منطقه در طرح من شهردارم تعریف شده بود، اظهار کرد: با توجه به پیگیری ها و اقدامات معاونت های اجرایی تا کنون عملیات تکمیل و بهره برداری از ۵۶ پروژه به اتمام رسیده، ۳۵ مورد فعال و مابقی نیز در مرحله انعقاد قرارداد هستند.

  این مسئول ادامه داد: در قالب این طرح، سرویس های بهداشتی بوستان های ۲۲ بهمن،دانش آموز، شقایق، گلستان، الهی، بهار، مطهری،کاظمی، باکری، الجواد، شهدای نعمت آباد به سیستم اگوی شهری متصل شدند.

رزم آور افزود: خیابان های شهید لطیفی،آموزگار، شهرداری شمالی، لقمان جنوبی،میثاق شمالی، بلوارهای میلاد و شهید ورامینی و... با تبدیل انهار به کانیو، مناسب سازی،اجرای کف پوش،پیاده رو سازی، پخش آسفالت طی طرح من شهردارم بهسازی و نوسازی شد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی با تأکید بر اینکه در قالب طرح من شهردارم امکانات و مبلمان پارکی در بوستان ها ارتقا یافته است خاطر نشان کرد: در همین راستا نوسازی وسایل بازی، بازسازی کفپوش، نصب ست بدنسازی در بوستان های مطهری، ولایت، بهار، کوشان، مهران، شهید کاظمی و گلریز انجام  و عملیات آبرسانی در رفیوژ بلوار شکوفه، مطهری شمالی و جنوبی و بوستان شریعتی اجرا شد. 

به گفته این مسئول بهسازی و راه اندازی فاز دوم پارکینگ مکانیزه جانباز نیز به منظور افزایش ظرفیت پارک خودرو با توجه به مجاورت با بازار مبل نعمت آباد رو به اتمام است.

انتهای پیام /

۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 58642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =