برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس حراست شهرداری منطقه ۱۰ تهران

مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست شهرداری منطقه ۱۰ با حضور علی رحیمی رئیس مرکز حراست امور مناطق شهرداری تهران و هیئت همراه، مهدی اخ الصنایع‌ شهردار منطقه، معاونان، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران ارشد این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع‌» در ابتدای جلسه تکریم و معارفه رئیس حراست شهرداری منطقه۱۰ ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ماه صفر و توفیق درک زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در اربعین گفت: نیروهای خدمت رسان منطقه در طریق الحسین (علیه‌السلام) مستقر شدند و از امروز آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

وی با بیان اینکه بحث حفاظت، حراست و آسوده خاطر کردن همکاران و پرسنل در حطیه کاری از مهم‌ترین موضوعات است، افزود: قطعاً با تلاش و جدیت حراست منطقه در حوزه‌های صیانتی و حمایت و ارائه راهکارها و مشورت های موثر، می‌توانیم شاهد حرکت رو به جلو شهرداری منطقه باشیم.

شهرداری منطقه ۱۰ بیان کرد: با نگاه ویژه مجموعه حراست امور مناطق در زمینه رسیدگی به احکام و دیگر موضوعات، بسیاری از مشکلات سالهای گذشته رفع شد و از زحمات دکتر رحیمی و آقای موسوی رئیس پیشین حراست منطقه که موجب بررسی و به نتیجه رسیدن احکام پرسنل شهرداری منطقه شد، نهایت قدردانی و تشکر را دارم.

اخ الصنایع‌ تصریح کرد: خوشحالیم که بیش از ۹۰درصد از انتصابات، استعدادها و مهارت ها در شهرداری منطقه ۱۰ برحسب توانایی های افراد صورت گرفته است.

در ادامه این جلسه علی رحیمی رئیس مرکز حراست امور مناطق شهرداری تهران گفت: تغییر و تحولات در عرصه مدیریتی بسیار متداول است و از توانمندی‌های افراد در جایگاه‌های دیگری بهره‌برداری می‌شود.

وی تأکید کرد: تمامی موضوعات در حوزه مناطق ۲۲گانه شهر تهران می‌بایست با همفکری مدیران حراست و شهرداران مناطق پیش رود. با بروکراسی ها، نامه‌نگاری‌های بیش از حد معمول، کاغذبازی ها و گزارشات غیرضروری؛ کار مردم را به تعویق نیندازیم.

رئیس مرکز حراست امور مناطق شهرداری تهران گفت: ایجاد یک فضای امن و قابل اعتماد برای بانوان شاغل در شهرداری تهران موجب شد برای نخستین بار دفتری مستقل با مدیریت خانم حسینی راه‌اندازی شود تا این قشر مهم و تاثیرگذار شهرداری تهران، بتوانند راحت و بی دغدغه موضوعات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه مطرح کنند.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات آقای موسوی و ارزیابی مثبت عملکرد ایشان، طی حکمی، «مهدی کرامتی زاده» به عنوان سرپرست جدید حوزه حراست منطقه ۱۰ معرفی شد.

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 58650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =