فرماندار تهران: سرزمین تمدن‌ها پروژه‌ای فاخر است که با ظرفیت داخلی شهرداری تهران اجرا شده است

فرماندار تهران با منحصر به فرد خواندن تم پارک سرزمین تمدن‌ها گفت: این تم پارک با محتوایی متفاوت و در قالب یک پروژه عظیم و فاخر با ظرفیت داخلی نیروهای شهرداری تهران و برج میلاد ساخته و احداث شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل برج میلاد، احمد قیومی فرماندار تهران در حاشیه بازدید از پروژه سرزمین تمدن ها با بیان این مطلب افزود:سرزمین تمدن ها تم پارکی ارزشمند با محتوایی متفاوت و جذاب هم برای نسل جوان و هم برای خانواده هایشان است.

وی ادامه داد: ویژگی منحصر به فرد تم پارک سرزمین تمدن ها آن است که پروژه از حالت نمایشگاهی صرف خارج شده است و با گشت و گذاری در آن اطلاعات بسیاری از کشورهای حوزه مقاومت از طریق زبان هنر، تکنولوژی و نقشه های توپوگرافی به مخاطب داده می شود.

به گفته فرماندار تهران، یکی دیگر از ویژگی های این تم پارک فاخر، استفاده از ظرفیت داخلی نیروهای شهرداری تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی و برج میلاد بوده است.

قیومی با بیان اینکه سرزمین تمدن ها به عنوان یک پروژه فاخر در دل شهر رخ نمایی می کند، تصریح کرد: استفاده از زبان هنر و اجراهای تئاترهای محیطی برای دانشجویان و دانش آموزان منجر به این می شود که سوالات و گره های ذهنی آنها از کشورهای حوزه مقاومت برطرف شود و اینگونه تلاش امپراطوری رسانه ای صهیونیست با شکست مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 58659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =