آغاز به کار بازار میوه و تره‌بار محله تسلیحات در منطقه ۸

یازدهمین میدان میوه و تره‌بار در محله تسلیحات به منظور ارتقاء سرانه‌های خدمات‌رسانی به شهروندان و جلب رضایتمندی آنها راه‌اندازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با تأکید بر اولویت قرار دادن محلات کم‌برخوردار در بهره‌مندی از سرانه‌های خدمات شهری، بیان کرد: مدیریت شهری منطقه در راستای تسهیل در دسترسی شهروندان به انواع خدمات، شناسایی فضاهای مناسب  برای راه‌اندازی بازارهای جدید میوه و تره‌بار محلی در دستور کار قرار داد و با اولویت قرار دادن محلات فاقد بازار میوه و کمک به بهبود شرایط اقتصادی خانوار یازدهمین بازار عرضه میوه و تره‌بار محلی در محله تسلیحات راه‌اندازی شد.

وی در ادامه افزود: این مرکز عرضه مستقیم میوه و تره بار به مساحت ۱۶۰ مترمربع در خیابان گلشن‌دوست ابتدای خیابان بهارستان و ضلع شمال بوستان بهاران واقع شده و همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر با عرضه انواع میوه و صیفی جات در خدمت شهروندان قرار دارد.

به گفته شهردار منطقه ۸ در این دوره از مدیریت شهری سه بازار میوه و تره‌بار شهید علیجانی در خیابان شهید مدنی، هفت‌حوض در خیابان شهید آیت و تسلیحات در خیابان گلشن‌دوست احداث و بازگشایی شده و در حال حاضر پیگیری و جانمایی فضای مناسب برای احداث عرضه میوه و مایحتاج روزانه شهروندان در محلات زرکش، وحیدیه و مدائن در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 58674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =