پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصدی پروژه‌های طرح من شهردارم در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ از پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصدی پروژه‌های طرح من شهردارم خبر داد و  گفت: این پروژه ها در راستای نیاز شهروندان طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی صورت گرفته در حال اجرا هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ کمالی زاده در نشست بررسی پروژه ‌های من شهردارم سال ۱۴۰۳ با حضور سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق و معاونین منطقه ۴ به اجرای دقیق پروژه ها تاکید کرد.

وی افزود: در منطقه ۴ تعداد پروژه های طرح من شهردارم ۲ نسبت به سال گذشته حدود چهار برابر افزایش داشته که نشان دهنده اعتماد شهروندان به مدیریت شهری می باشد.

کمالی زاده با اشاره به اینکه این پروژه ها در راستای نیاز و درخواست های شهروندان در حال اجرا است، عنوان کرد: پروژه های مستمر منطقه ۴ در حال حاضر با ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی و کسب رتبه دوم در بین مناطق ۲۲ گانه با هدف ایجاد تحول در محلات در حال اجرا است.

سیدمحمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ضمن ارزیابی مثبت عملکرد منطقه ۴ در اجرایی شدن این طرح، موارد و نکاتی را نیز برای پیشبرد بهتر و رفع کاستی‌ها و مسائل طرح یادآور شد.

تغییر وضعیت پروژه های متوقف شده و سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه ها در کنار بالابردن کیفیت دقیق اجرا از دیگر مواردی بود که فیاض به آنها اشاره کرد و یادآور شد: با بکارگیری این نکات منطقه ۴ مطمئناً جز مناطق برتر اجرای این طرح خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بالارفتن کیفیت زندگی در محلات و افزایش سرانه‌های عمومی از موارد قابل توجه در اجرای این طرح ها است.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 58676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =