تبیین برنامه‌های جدید آموزش‌های شهروندی

 شیوه‌نامه جدید برنامه‌های اجرایی اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران تبیین و بر معرفی تهران به عنوان کلان شهر جهان اسلام تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،  مهدی امیری مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در نشست شهرداری منطقه یک ضمن تشریح چشم انداز، شعار، گفتمان و رویکردهای اصلی شهرداری تهران و تفسیر سرفصل های اصلی شیوه نامه آموزش های شهروندی گفت: در دوره حاضر مدیریت شهری در تلاش هستیم تا تهران را به عنوان کلان شهر جهان اسلام با چشم انداز و دورنمایی جدید و پرورش شهروندانی متعالی که مکلف به قوانین شهروندی و مقید به تکالیف دینی هستند، به جهان معرفی نماییم.

سلیمه رودکی معاون اجتماعی شهرداری منطقه یک نیز در این نشست طرح های ابلاغی شیوه نامه مذکور را شامل طرح ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی، طرح ۱۰ در ۱۰۰، محله دوستدار کودک، طرح شهردار مدرسه، کانون نوجوانان و اردوهای آموزشی و تفریحی دانست و گفت: این طرح ها مورد بررسی و تبیین قرار گرفت.

گفتنی است این نشست با حضور مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، معاون اجتماعی شهردار منطقه یک، معاونین و روسای اداره کل، رئیس و کارشناسان آموزش‌های شهروندی، مدیران اجتماعی نواحی ده گانه و مسئولین خانه های آموزش شهروندی محلات برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 58688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =