اجرای پروژه‌های شهری در منطقه ۱۶ تسریع می‌شود

طی بازدید شهردار منطقه۱۶ از پروژه های در حال اجرا در سطح محلات گفت: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های صورت گرفته، سرعت اجرا و تکمیل پروژه‌های شهری در پهنه جنوب پایتخت افزایش می‌یابد.

به نقل از شهر به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ محمد امین سالاری پور در پی بازدیدهای مستمر از پروژه های شهری اذعان داشت:با تکمیل پروژه های احداثی من شهردارم و توسعه محله ای خدمت رسانی به شهروندان در پهنه جنوب پایتخت با کیفیت مضاعفی ارائه خواهد شد.

وی افزود: پروژه های تعریف شده برای محلات ۹ گانه منطقه هریک سرانه های مورد نیاز هر محله را تامین خواهد کرد. به همین منظور تسریع در پیشرفت فیزیکی طبق برنامه زمان بندی شده در ۶ ماهه نخست سال می تواند در جهت تسهیل پروژه های دیگر شهری منطقه در ۶ ماهه دوم سال تاثیر بسزایی داشته باشدکه می توان به عنوان مثال پروژه بوستان محله جوادیه و پارکینگ زیر سطحی که با تکمیل تراز صفر سقف پارکینگ، سرانه های مورد نیاز فرهنگی و ورزشی محله در دل این بوستان تأمین خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۶ ادامه داد: از آنجا که مدیریت شهری می تواند با تعریف پروژه های کوچک توسعه محله ای گام بزرگی در ارتقای کیفیت زندگی شهری و خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی بردارد، با تکمیل پروژه های من شهردارم بتوانیم که رضایت مندی را در نقاط مختلف جنوب شهری را ارتقا بخشیم.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 58692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =