پول سفارشاتی که با مشکل مواجه شدند به شهروندان عودت داده می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: تقریبا اکثر سفارشاتی که به مشکل خورده به علت عدم دقت در ثبت آدرس‌ها مرجوع شده است که مبالغ واریزی به شهروندان عودت داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پاسخ به گلایه شهروندان در خصوص عدم تحویل گوشت گرم پس از درج سفارش اظهار کرد:  اختلالاتی در سیستم ایجاد شده و یا آدرس‌ها را نادرست ثبت کرده اند. به طوری که موارد بسیاری داشتیم که به علت علاقه به برخی بازارها، لوکشین را نزدیک بازار مورد نظر تعیین می‌کردند و پس از اینکه پیک برای تحویل مرسوله تماس می‌گرفت، آدرس درست را می‌دادند.

وی افزود: نقریبا می‌توان گفت که اکثر سفارشاتی که این‌گونه به مشکل خورده و به علت عدم دقت در ثبت آدرس‌ها مرجوع شده اند، البته مبالغ در دست همکاران در مجموعه شهرزاد است که به شهروندان عودت داده می‌شوند.

انتهای پیام/

۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
کد خبر: 58717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =