حضور پُرشور نوجوانان در آیین بدرقه زوار اربعین؛ مداح اهل‌بیت: برگزارکنندگان «محرم‌شهر» دغدغه فرهنگی دارند

مداح و ذاکر اهل بیت گفت: نسلِ حسینی نوجوان که امروز می‌بینیم ماحصل چند سال تلاش دست‌اندرکاران حوزه فرهنگی در سال‌های اخیر هستند که هم‌اکنون به بالندگی رسیده‌اند.

سید محمدرضا نوشه‌ور مداح اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با اشاره به شکل‌گیری فضای معنوی اربعینی در میدان آزادی با برگزاری مراسم «محرم‌شهر»، گفت: فضای امام حسینی با حال و هوای خوب اربعینی در میدان آزادی شهر تهران ایجاد شده و خانواده‌ها در کنار یکدیگر برای سیدالشهدا(ع) عزاداری می‌کنند. همه دلخوشی ما ذاکران اهل بیت دیدن چنین فضاهایی است. 

وی ادامه داد: امسال دومین سال برگزاری رویداد ارزشمند «محرم‌شهر» است و فکر می‌کنم برگزارکنندگان آن واقعا دغدغه کار فرهنگی دارند که دست به چنین اقدامی زده‌اند. امیدوارم این چنین رویدادهایی ادامه‌دار باشد و سال به سال شاهد برگزاری آن در ایام اربعین باشیم. 

این مداح و ذاکر اهل بیت با اشاره به اهمیت حضور نوجوانان در چنین رویدادهایی گفت: نسلِ حسینی نوجوان که امروز می‌بینیم ماحصل چند سال تلاش دست‌اندرکاران حوزه فرهنگی در سال‌های اخیر هستند که هم‌اکنون به بالندگی رسیده‌اند. گوشه‌ای از حضور پررنگ این نوجوانان را در «محرم شهر» هم دیدیم. معتقدم که نوجوانان باید از این سنین با چنین فضاهایی آشنا شوند تا در آینده در رکاب حضرت امام زمان(عج) نوکری کنند. 

گفتنی است؛ سید محمدرضا نوشه‌ور مداح و ذاکر اهل بیت یکی از حاضران در اجتماع اربعینی‌ها و دومین رویداد آیینی محرم شهر بود که برای دقایقی به ذکر مصیبت اهل بیت علیهم السلام پرداخت.

انتهای پیام/

۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
کد خبر: 58732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =