بهره‌برداری از سامانه جدید ارزیابی تولیدات روابط عمومی در شهرداری تهران

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری تهران در جلسه نظارت ستادی روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، ضمن قدردانی از فعالیت های اطلاع رسانی منطقه، از ضرورت شناسایی مخاطبان در حوزه کارگری و برنامه ریزی برای آنها سخن گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، محمدحامد احسان بخش در این جلسه ضمن تبریک روز و هفته خبرنگار گفت: منطقه ۲۱، منطقه مسکونی، صنعتی و خدماتی است و می بایست در حوزه کارگری برنامه ریزی مناسب برای ارتباط بهتر با شهروندان صورت گیرد.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران همچنین با اشاره به اقدامات آتی این مرکز گفت: با بهره برداری از سامانه جدید ارزیابی تولیدات روابط عمومی در بازه کوتاه مدت و بلند مدت، آثار توسط مجموعه ها ارسال و فرآیند بررسی انجام می شود. همچنین در بخش فضای مجازی، قابلیت‌های ربات وردست و امکانات ویژه آن برای بهره برداری بهتر و بیشتر مجموعه ارتباطی در دست اقدام است.

وی، تیم روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ را تیمی با تجربه، پیشرو و خلاق عنوان کرد و افزود: فعالیت ها و تولیدات این مجموعه مطلوب و با کیفیت است که با شناسایی گروه های مخاطب جدید، می توان اتفاقات تازه تری در حوزه ارتباطات را رقم زد.

فرشید اسحاقی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات این اداره در حوزه های تولید محتوای رسانه ای، فعالیت های ارتباطی، جریان سازی خبری، موارد مرتبط با برنامه های امید و افتخار، نامگذاری معابر و اماکن، ملاقات های مردمی و بودجه و اعتبارات و... ارائه کرد.

رؤسای ادارات مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز در این جلسه گزارش های مرتبط با حوزه های خود را بیان کردند و در پایان بازدید از مجموعه پارک ملی هوا فضا در منطقه ۲۱ تهران انجام شد.

انتهای پیام/

۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 58748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =