تداوم اجرای طرح نوماند در منطقه ۴ تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از استمرار و اجرای موفقیت آمیز طرح نوماند در شمال شرق پایتخت خبر داد و گفت: خوشبختانه طرح نوماند در مرداد ماه نیز با استقبال شهروندان روبرو شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سیدمحمد قاضی میرسعید گفت: زباله به عنوان یکی از منابع اصلی خسارت به منابع اصلی (آب، خاک، هوا) همواره مورد توجه مدیران شهری بوده است.

وی گفت: در این راستا طرح ارزشمند نوماند در ماه پایانی سال گذشته آغاز شده و تا به امروز با موفقیت در حال اجراست.

قاضی میرسعید با اشاره به اینکه این نرم افزار مسیری درست برای جمع آوری زباله از مبادی تولید و با ظرفیت قانونی است، در تشریح اقدامات اداره مدیریت پسماند منطقه در این زمینه گفت: آموزشگران روزانه با حضور در مراکز عمومی نظیر بوستان ها، میادین تره بار، سراهای محلات و درمانگاه های سطح منطقه، مراجعه کننده‌ها و خانواده‌ها را با ویژگی‌ها و مزایای طرح نوماند، چگونگی نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن شهرزاد در گوشی تلفن همراه، ثبت سفارش و تحویل پسماند خشک در محل آشنا می کنند.

معاون شهردار منطقه۴ ادامه داد: شهروندان منطقه می‌توانند با نصب اپلیکیشن شهرزاد و مراجعه به بخش نوماند، درخواست خود را برای تحویل و فروش پسماندهای خشک ثبت و روز و ساعت مراجعه ناوگان دریافت پسماند را طبق زمان‌بندی دلخواه خود اعلام کنند.

قاضی میرسعید با اعلام آمار این طرح در مرداد ماه گفت: در ماهی که گذشت ۵۵۲۳ نفر از شهروندان منطقه تحت آموزش قرار گرفتند، ۲۹۴۵ ثبت سفارش انجام دادند و ۳۲۷۹ نصب موفق اپلیکیشن را شاهد بودیم.

انتهای پیام/

۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 58789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =