استمرار اجرای طرح الگوی خدمت در منطقه ۴ تهران

شهردار منطقه ۴ تهران در بازدید صبحگاهی از دو محور شاخص خیایان استاد حسن بنا و فرجام از استمرار اجرای طرح الگوی خدمت و رسیدگی ویژه به مطالبات و درخواست های مردمی در ۵ محور منتخب خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده گفت: خوشبختانه اجرای طرح الگوی خدمت در پنج محور شاخص منطقه در خیابان های فرجام، شهید ناهیدی، استاد حسن بنا، شهید مظفری نیا و آیت الله خوشوقت با موفقیت در حال اجرا بوده و تا به امروز رضایت بالای مردمی را سبب شده است.
وی با اشاره به جزییات انجام گرفته گفت: در این طرح اقداماتی همچون بازسازی و اصلاح در تمامی اجزای موجود در محورهای برگزیده اعم از سواره رو، پیاده رو، انهار، مبلمان شهری و ... انجام می گیرد.
کمالی زاده گفت:  شنیدن مطالبات و خواسته های شهروندان و برنامه ریزی دقیق وکارشناسانه برای پیگیری و پاسخگویی به آنها و اجرای باکیفیت در زمان بندی مناسب وظایفی است که بر دوش مدیریت شهری نهاده شده و ما همواره در تلاش انجام صحیح آن بوده و هستیم.
وی گفت: طرح الگوی خدمت به عنوان فرصتی مغتنم برای انجام امور و خدمتگزاری تحولی شگرف در شهر را به دنبال خواهد داشت.
شایان ذکر است در بازدید صبحگاهی کمالی زاده از دو محور استاد حسن بنا و خیابان فرجام  همه نکات بررسی و دستورات لازم صادر شد.
گفتنی است در این بازدید شهردار منطقه ۴، معاونین حوزه های اجرایی، شهرداران نواحی یک ، ۲ و ۳ به همراه جمعی از مدیران شهری منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام /

۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 58818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =