اجرای طرح الگوی خدمت در خیابان آیت‌الله طالقانی منطقه ۶

شهردار منطقه ۶ تهران از پروژه خیابان آیت‌الله طالقانی به عنوان یکی از محورهای پنج‌گانه الگوی خدمت در پهنه مرکزی پایتخت یاد کرد که با سرعت قابل قبولی در حال اجراست و تاکنون با تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۶، کار روکش آسفالت این محور به پایان رسیده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ سید مرتضی روحانی، با بیان اینکه در اجرای پروژه محورهای پنج‌گانه طرح الگوی خدمت تقدم و تاخر وجود دارد، اضافه کرد: در اجرای طرح الگوی خدمت که در خیابان آیت‌الله طالقانی در حال اجراست، پس از اتمام عملیات روکش آسفالت، نوبت به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش رسید تا طبق حیطه اختیارات و وظایف خود عملیات نصب و اجرای تجهیزات و امکانات متنوع افقی و عمودی ترافیکی را در این محور آغاز کنند که این کار نیز با سرعت وکیفیت مطلوب درحال اجراست و به زودی پایان می‌یابد.

روحانی، شهردار منطقه ۶ تهران، با اشاره به اجرای عملیات خط‌کشی و ایمن‌سازی خیابان آیت الله طالقانی تصریح کرد: با تلاش عوامل اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش، اجرای خط‌کشی محوری خیابان طالقانی به جهت آشکارسازی و ایمن‌سازی این محورپایان یافته است.

این مقام آگاه در شهرداری منطقه ۶ تهران، اضافه کرد: در این اقدام که با هدف نظم بخشی ترافیکی و ساماندهی جریان حرکت وسایل نقلیه حدفاصل خیابان قدس تا خیابان حافظ صورت گرفت، خط کشی‌های محوری به طول ۱۵۰۰متر مجموعا ۵کیلومتر مطابق با استاندارهای جهانی انجام شده است. همچنین ایمن‌سازی محل عبور و مرور عابرین پیاده، خط کشی‌کانال‌ها و بلوک‌های عابر پیاده درتقاطع‌های خیابان آیت الله طالقانی نیز انجام شده است.

شهردار منطقه ۶ تهران دربخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: نصب تابلوهای ترافیکی خطر نما و هشدار دهنده و همچنین خط‌کشی‌ایستگاه‌های اتوبوس از جمله اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل و ترافیک در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان است.

روحانی در پایان عنوان کرد: در راستای طرح الگوی خدمت، ساماندهی تردد و پارک موتورسیکلت در تقاطع خیابان طالقانی و حضرت ولیعصر(عج) و نظم بخشی و آزادسازی و ایمن‌سازی آن از جمله برنامه‌های آتی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران است که به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 58881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =