افزایش رضایتمندی مردم از خدمت‌رسانی در منطقه ۴

شهردار منطقه۴ در جریان بازدیدهای هفتگی خود از نواحی ۹ گانه از ناحیه ۶ این منطقه بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه، معاونین حوزه ها، مدیران شهری و شهردار ناحیه ۶ از این ناحیه بازدید کردند و شهردار منطقه ۴ وضعیت ناحیه، مطالبات، درخواست ها و تعامل با شهروندان را از نزدیک مشاهده و بررسی کرد.

کمالی زاده با اشاره به رصد محلات کم برخوردار منطقه از جمله ناحیه ۶ گفت: رسیدگی به محلات بیست گانه منطقه از وظایف اصلی ماست اما از بین این محله ها، محلات کم برخوردار منطقه وظیفه ای دوچندان را بر شانه های ما نهاده که پاسخگویی به مطالبات شهروندان این محلات همواره در صدر اولویت های ما بوده و هست.

شهردار منطقه ۴ در این بازدید بر مسائل مختلف نگهداشت شهر از جمله فضاهای سبز شهری، تردد آسان و بی خطر در معابر، نظافت شهر، جانوران موذی، سگ های ولگرد،  پاکیزگی مخازن زباله، آسفالت معابر، المان های ترافیکی و شهری، وضعیت نورپردازی معابر، مبارزه با عوامل غیرمجاز جمع آوری پسماند، پیگیری وضعیت درآمدی ناحیه، پاسخگویی سریع به سامانه ۱۳۷ و ... تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

کمالی زاده گفت: در بازدیدهای دوره ای که از نواحی ۹ گانه انجام می شود، رضایت مردمی بیش از پیش قابل مشاهده است و این انگیزه ای برای خدمت رسانی بیشتر با کیفیت مطلوب تر خواهد بود.

گفتنی است پس از این بازدید در جلسه ای که در ناحیه ۶ شهرداری منطقه ۴ برگزار شد، درخصوص روند کار و فعالیت های مختلف بحث و تبادل نظر و دستورات لازم توسط مدیریت شهری منطقه صادر شد.

انتهای پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 58901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =