اجرای برنامه‌های نمایشی فراموز سیار در بوستان‌های منتخب منطقه ۱۵

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از اجرای برنامه‌های نمایشی فراموز سیار با شعار «حال خوب ساختنی است» در بوستان‌های منتخب این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ با تاکید بر اهمیت آموزش مهارت‌های رفتاری در سنین کودکی و نوجوانانی گفت: برنامه‌های توانمندسازی و مهارت آموزی به کودکان و نوجوانان  با هدف کنترل خشم و مهارتهای دوستیابی در قالب مراکز «فرآموز سیار» در بوستان های منتخب منطقه اجرا می شوند.

مالمیر در ادامه افزود: برنامه های نمایشی در قالب فراموز سیار در ۷ بوستان باب الرضای تهران و به منظور ارتقاء آگاهی کودکان با استفاده از ابزارهای آموزشی غیر مستقیم و با موضوعات دوستیابی و مدیریت کنترل احساسات از چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه در بوستان ولیعصر (عج) در ناحیه یک و مبعث در ناحیه دو، شنبه ۱۷ شهریور ماه بوستان امیرکبیر در ناحیه سه و بوستان مادر و کودک در ناحیه چهار، یکشنبه ۱۸ شهریور ماه بوستان فجر در ناحیه پنج و سروناز در ناحیه شش و دوشنبه ۱۹ شهریور ماه بوستان بابایی در ناحیه هشت از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ در پایان از مادران دعوت کرد تا با شرکت کودکان خود در این برنامه ضمن دریافت پیام های آموزشی اوقات مفرحی را نیز سپری کنند.

انتهای پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 58914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =