خدمت رسانی شهرداری منطقه ۱۵ به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه و مسیر بصره

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در بازدید از مرز شلمچه و مسیر بصره، از خدمات‌رسانی بی‌وقفه همکارن به زائران اربعین حسینی در مرز عاشقی قدردانی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ به همراه سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه  با حضور در مرز شلمچه و مسیر بصره ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به همکاران، از خدمات رسانی در موکب های پذیرایی و پاکساری و نظافت در این نقاط بازدید کردند.   

محمد شیری در این بازدید افزود: امسال خداوند متعال این توفیق ویژه را نصیب ما و همکاران کرد که در مرز شلمچه و مسیر بصره در حوزه خدمات شهری، پاکسازی و رفت و روب مسیر های تردد زوار در  پیاده روی بزرگ و باشکوه  اربعین حسینی در خدمت زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به حجم تردد شبانه روزی زوار در این  نقطه مرزی بر اهمیت بحث نگهداشت و پاکسازی و جمع آوری مستمر زباله های تولید شده درطی این مسیر تاکید کرد و گفت: ۷۰ نیروی خدمات شهری منطقه ۱۵ با بهره گیری ماشین آلات و تجهیزات لازم به صورت ۲ شیفت، مسیر قدمگاه زائرین حسینی را پاکسازی و رفت و روب می کنند.

وی در ادامه گفت: تمام ظرفیت‌ها در زمینه ارائه خدمات در حوزه‌های خدمات شهری، زیباسازی و فرهنگی و حضور پررنگ مواکب حسینی در این نقطه مرزی متمرکز شده است.

شیری همچنین به برپایی و خدمات رسانی بی وقفه موکب های پذیرایی و شربت خانه باب الرضای پایتخت در مرز شلمچه و مسیر بصره اشاره کرد و افزود: با توجه به گرمای هوا در این روز ها و به منظور پیشگیری از گرمازدگی زوار حسینی، موکب باب الرضای تهران با توزیع شربت های خنک در خدمت زائران است.

شهردار منطقه ۱۵ در پایان با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، اظهار امیدواری کرد: خداوند توفیق خدمت رسانی به زائران حسینی را سالیان سال به همه ما عطا کند.

انتهای پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 58921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =