سرمایه‌گذاری در سرمایه‌انسانی به معنای سرمایه‌گذاری در آینده سازمان است

صبح امروز مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران به همراه جمعی از معاونین و مدیران در هفدهمین برنامه ملاقات با کارکنان، پاسخ‌گوی درخواست‌ کارکنان متقاضی بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران؛ همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی، اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران به‌منظور تکریم و رسیدگی به درخواست‌های کارکنان در هفدهمین برنامه ملاقات با کارکنان، میزبان تعدادی از همکاران گرامی بود.

در این دیدار ۲ساعته، که مدیرکل سرمایه‌انسانی و جمعی از معاونین و مدیران مجموعه حضور داشتند؛  بیش از ۵۰ نفر از همکاران گرامی مشکلات و مطالبات خود را از نزدیک با مدیران مطرح کردند و در ادامه مردانی ضمن بررسی موارد مطروحه و ارائه رهنمودهای لازم، دستور پیگیری فوری درخواست حاضرین را به معاونین خود صادر کرد.

در این برنامه؛ اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی چگونگی توسعه و مدیریت سرمایه انسانی را یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده در موفقیت و بهبود عملکرد سازمان قلمداد کرد و اظهار داشت: سرمایه انسانی یکی از مهم‌ترین دارایی‌های هر سازمان است و دانش، مهارت‌، تجربیات و توانایی‌های کارکنان به سازمان کمک می‌کند تا به اهداف خود دست یابد.

وی با بیان این‌که سرمایه انسانی نه تنها به بهره‌وری و کارایی سازمان کمک می‌کند بلکه نوآوری و خلاقیت را نیز تقویت می‌کند، افزود: سازمان‌هایی که به توسعه و پرورش سرمایه انسانی خود اهمیت می‌دهند، معمولاً موفق‌تر هستند و با ارائه آموزش‌های مستمر، فرصت‌های رشد و محیط کاری مناسب، انگیزه و رضایت کارکنان خود را افزایش می‌دهند.

مردانی با تأکید بر این‌که سرمایه‌گذاری در سرمایه انسانی به معنای سرمایه‌گذاری در آینده سازمان است؛ تصریح کرد: سازمان‌ها باید به طور مداوم در به‌روزرسانی و ارتقاء مهارت‌های کارکنان خود سرمایه‌گذاری کنند، این امر نه تنها به بهبود عملکرد سازمان کمک می‌کند، بلکه منجر به جذب و حفظ استعدادهای برتر می‌شود.

به گفته وی، سرمایه انسانی قوی می‌تواند به ایجاد فرهنگ سازمانی مثبت و پایدار کمک کند که در آن همه اعضا به سمت اهداف مشترک حرکت می‌کنند.

این گزارش می‌افزاید؛ همکاران می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه ملاقات مردمی در پرتال اینترانتی شهرداری تهران، اداره کل سرمایه انسانی و یا مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران مراجعه و با نام کاربری خود وارد سامانه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند تا بر اساس نوبت، به درخواست ایشان رسیدگی شود.

شایان ذکر است پس از ثبت درخواست از سوی کارکنان، موارد مطروحه از سوی کارشناسان بررسی و راهنمایی‌های لازم انجام و در صورت نیاز به ملاقات با مدیرکل اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 58925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =