بازدید از مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در منطقه ۱۶

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از آخرین اقدامات صورت گرفته در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در منطقه ۱۶ بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در بازدید از منطقه ۱۶ در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته جهت آماده‌سازی مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.

در جریان بازدید حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران که با حضور سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ ، شهابی معاون امور مناطق سازمان پسماند،مرادی معاون خدمات شهری منطقه و مدیران و مشاورین این معاونت صبح امروز ۳۱ شهریورماه برگزار شد از روند آماده سازی و مهیا نمودن مسیر تردد عابرین پیاده روی جاماندگان اربعین ازمسیر میدان شوش ابتدای فدائیان اسلام بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته جهت آماده سازی مسیر های پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران قرار گرفت.

گفتنی است در جریان این بازدید معاون شهردار تهران پس از استماع گزارش سالاری پور شهردار منطقه و برزگر مرادی معاون خدمات شهری در خصوص اقدامات صورت گرفته، دستورات لازم را جهت برپایی با شکوه پیاده رویی اربعین حسینی در تهران صادر کرد.

نظری در انتها ضمن اعلام رضایتمندی از اقدامات انجام شده در این محور ، اظهار کرد: عوامل اجرایی همواره صبورانه و پر تلاش خدمات رسانی می کنند که وظیفه ما این است به عنوان اولین خدمتگزار شهر، از این نیروهای خدوم قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 58974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =