کدام مراکز یاورشهر مجهز به مرکز کارآفرینی شده‌اند؟

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر در کارگاه خیاطی و ۱۰۰ نفر در کارگاه سیم‌پیچی کولر ماشین یاورشهر ۹ فعال هستند.

سید محمد نقیب، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درخصوص افرادی که در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی جمع‌آوری شدند، مطرح کرد: در حال حاضر آنهایی که مددجوی جامعه هدف ما بودند؛ مراحل درمان ۶ ماهه خود را در یاورشهرهای ۱۰ گانه که ۷ مرکز از آنها برای آقایان و ۳ عدد برای بانوان است، طی می‌کنند.

وی افزود: تلاش ما بر این است که ظرفیت را افزایش دهیم تا مهارت‌افزایی و کارآفرینی نیز برای هر مددجویی که مراحل ۶ گانه را طی می‌کند، انجام شود.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه اولین مرکز کارآفرینی در یاورشهر ۹ راه‌اندازی شده است، گفت: جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر در کارگاه خیاطی و ۱۰۰ نفر در کارگاه سیم‌پیچی کولر ماشین این یاورشهر  فعال هستند.

وی در پایان با تاکید به اینکه چندین مراکز کارآفرینی دیگر تا پایان سال در یاورشهرها فعال خواهند شد، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم تمام یاورشهرهای ۱۰ گانه را به مراکز کارآفرینی مجهز کنیم تا امر توانمندسازی برای تمام مددجوها رخ دهد. در حال حاضر در مرکز یاور شهر ۴ هم مرکز توانمندسازی و کارآفرینی مددجویان در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
کد خبر: 58978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =