دیدار چهره به چهره شهروندان منطقه ۴ با مدیران ارشد پایتخت

علی اصغر کمالی زاده، شهردار منطقه ۴ به همراه حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران پای صحبت ها و مطالبات شهروندان منطقه نشستند و از نزدیک پاسخگوی انتظارات آنها بودند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این دیدار کمالی زاده ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات و انتظارات مردم به عنوان وظیفه اصلی مدیران شهر همواره در منطقه ۴ مورد اهمیت بوده و هست.
وی در ادامه گفت: در این راستا ملاقات مردمی امروز، بعنوان یک ارتباط بی واسطه مسئولان با شهروندان، رفع مشکلات آنها و تکریم ارباب رجوع در این منطقه اجرا  شد.
کمالی زاده گفت: ارتقاء رضایت مردمی و خشنودی آنها از عملکرد مدیران شهری نشان دهنده موفقیت ماست و این منطقه همواره در این راه قدم برخواهد داشت.
در ادامه این دیدار، کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ملاقات‌های مردمی را یکی از راه‌های موثر شناسایی مطالبات شهروندان دانست و گفت: حضور در مناطق مختلف و دیدار چهره به چهره با شهروندان ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، فرصتی برای  پاسخگویی به مطالبات ایشان با سرعت عمل بیشتری خواهد بود.
کاشانی با بیان اینکه رسیدگی به درخواست های شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسه ها و طرح بدون واسطه درخواست هایشان باعث افزایش اعتماد آنها به مدیریت شهری می شود.
در این دیدار مردمی ضمن طرح درخواست و دغدغه های مربوط به حوزه شهری و ... از سوی شهروندان، دستورات لازم جهت برطرف شدن مشکلات در حیطه قانون داده شد.
شایان ذکر است در این دیدار، مدیران شهری با بیش از ۴۰ نفر از شهروندان منطقه رو در رو دیدار و گفتگو کردند.
انتهای پیام /

۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
کد خبر: 58980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =