آغاز به کار ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: صبح امروز از ۱۹ دستگاه اتوبوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای خدمت رسانی و تسهیل تردد شهروندان رونمایی شد.

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور بیان کرد: با عنایت به تأکید مدیریت ارشد شهری مبنی بر بهبود کیفیت حمل و نقل عمومی به‌ویژه در مناطق جنوبی و حریم شهر تهران و با توجه به سرریز جمعیتی شهر تهران به حریم، افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده با نو در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه طی نیمه نخست سال تاکنون ۳۰ دستگاه اتوبوس نو وارد ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه شده است، اظهار کرد: با ورود این اتوبوس ها ۱۹ دستگاه از مبدا پایانه شهید سروری به سمت میدان انقلاب اسلامی و شهرک صالح آباد به سمت میدان محمدیه (مترو) فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: پیش از این ۱۱ دستگاه اتوبوس در مسیر شهرک شهید شریفی به مقصد میدان بهمن که در مسیر خود با دو سامانه BRT و یک خط مترو تقاطع دارند، وارد مدار خدمات‌رسانی شدند.

اخگر پور خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان اتوبوس‌هایی را که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند شناسایی و بهسازی و آن‌هایی که فرسوده شدند از خطوط حمل و نقل عمومی خارج می‌شوند.

وی افزود: در راستای سهولت دسترسی شهروندان به حمل و نقل عمومی در نواحی پنج‌گانه ۱۳ سرخط اتوبوس، یک پایانه اتوبوسرانی مسقف مجهز به نمازخانه، صندلی انتظار و سرویس بهداشتی وجود دارد.

شهردار منطقه گفت: پایانه شهید سروری دارای ۱۱۷ دستگاه اتوبوس است که در ۱۲۲ ایستگاه نسبت به جا به جایی مسافران اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر: 59013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =