اهدای ۱۵ هزار ماسک از سوی سازمان بهداشت جهانی به بی خانمان ها

در همکاری مشترک میان سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و جمعیت هلال احمر ماسک های اهدایی سازمان جهانی بهداشت در گرمخانه زنان منطقه ۱۲ توزیع شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، باحضور سعید شرف‌دوست معاون حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی وحید سلیمی معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و مدیران اجتماعی منطقه ۱۲ درگرمخانه مختص زنان در آن منطقه، ۱۵هزار ماسک اهدایی سازمان بهداشت جهانی میان افراد ساکن در گرمخانه توزیع شد.  

معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خصوص آموزش های لازم در زمینه رعایت بهداشت فردی افراد در گرم خانه ها گفت: براساس جلسات متعددی که جمعیت هلال احمر با ستاد مبارزه با کرونا در استان تهران و ستاد کشوری مبارزه با این بیماری ویروسی داشته است، مقرر شده تا آموزش های لازم در مناطق کلونی جمعیت که یکی از راه های اصلی شیوع بیماری است ارائه شود.  

او افزود : به همین منظور۱۵۰ نفر از نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر با حضور در گرم خانه ها نسبت به توزیع اقلام بهداشتی و همچنین آموزش رعایت بهداشت فردی اقدامات لازم را انجام می دهند.  

شرف دوست، معاون حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی  نیز با تاکید بر مصونیت گرمخانه نسبت به شیوع کرونا از ابتدای دوره اپیدمی این ویروس تا کنون گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که از آغاز شروع کرونا در گرمخانه های تهران اعمال شده است و همچنان با حساسیت نکات بهداشتی در حال رعایت است شاهد مصون‌ماندن گرمخانه ها از شیوع این ویروس بودیم و تلاش میکنیم ضمن آموزش افراد ساکن در گرمخانه ها از مشارکت آنها در اعمال دستورالعمل های بهداشتی استفاده کنیم.

۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 5907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =