تمهیدات ویژه در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در منطقه ۲۰

جلسه هماهنگی ستاد راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی با حضور شهردار، معاونین و شهرداران نواحی منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، رضا شنگی شهردار منطقه گفت: شهرداری منطقه ۲۰ همچون سال های گذشته میزبان خیل عظیمی از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) است و امسال نیز به منظور خدمات رسانی بهینه به راهپیمایان روز اربعین و زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با تدارک تمهیدات و همکاری نهادهای شهری شهرری این مراسم باشکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.

شنگی در این نشست بر هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر بین حوزه معاونت ها و عوامل اجرایی منطقه در برپایی و خدمت رسانی مناسب به شهروندان و عزاداران در مسیر راهپیمائی و تشکیل کمیته های اجرایی برای تمهیدات برگزاری این مراسم تاکید کرد.

جانمایی موقعیت و مسیر اتوبوس ها، مسیرهای مسدودی راهپیمایی، سرویس های بهداشتی، موکب ها به همراه آدرس و مکان های مناسب جهت اقامه نماز ظهر در مسیر راهپیمایی، محل دپو و تعداد وسائل حمل و نقل عمومی بر روی نقشه از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک و نصب بنرهای اطلاع رسانی در مسیر راهپیمایی از موارد تاکید شده در این جلسه بود.

هماهنگی با همراه اول جهت ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی سراسری به کلیه زائرین راهپیمایی و اطلاع رسانی در خصوص استقرار اتوبوس ها و تاکسی ون های مستقر در مسیر و همچنین آگاهی از موقعیت های خدمات رسان به شهروندان در طول مسیر راهپیمایی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

شنگی ضمن اشاره به پیش بینی افزایش حضور زائرین در راهپیمایی اربعین امسال بر نظارت میدانی نظافت مستمر و رفت و روب معابر و  سرویس های بهداشتی در طول مسیر راهپیمایی جهت رفاه حال شهروندان تاکید کرد.

انتهای پیام/

۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
کد خبر: 59079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =