بهسازی خیابان شیخ صفی در منطقه ۷ تهران در حال انجام است

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۷ از بهسازی خیابان شیخ صفی در این منطقه در راستای اجرای طرح توسعه محله ای و بهبود کیفیت تردد شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، یوسف علی دهقان اظهار کرد: در حال حاضر در نظر گرفته شده تا ۲۵۰ متر نهر، ۵۵۰ متر کانیو جانبی و ۲هزار مترمربع کفپوش در ضلع جنوب این معبر اجرا شود که بخشی از آنها انجام شده است و در آینده نزدیک تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح در خیابان شیخ صفی حد فاصل بزرگراه شهید صیاد شیرازی تا میدان نامجو اجرا می شود، گفت: پس از اتمام ضلع جنوب، عملیات بهسازی پیاده رو و انهار در ضلع شمال این معبر متناسب با اقدامات اجرا شده در ضلع جنوب اجرایی می شود.

به گفته معاون شهردار منطقه ۷ در بودجه شهرداری تهران سهم ویژه‌ای برای پروژه‌های توسعه محله‌ای و کوچک مقیاس دیده شده که با اجرای این پروژه ها، شرایط بهتری در زندگی شهری فراهم خواهد شد.توسعه محله‌ای، فرآیندی است که بر اساس آن، با بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی موجود در محلات و هم‌افزایی در اقدامات قابل انجام توسط ذینفعان مختلف، اقدامات لازم برای ارتقای کیفیت زندگی مردم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 59083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =