خدمات درمانی شرکت شهر سالم به عزاداران مراسم جاماندگان اربعین حسینی

در ادامه برنامه شرکت شهر سالم برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، درمانگاه‌ها و تیم‌های فوریت‌های پزشکی این شرکت با مدیریت میدانی سیدابوالفضل ذاکریان به راهپیمایان مراسم جاماندگان اربعین خدمات درمانی ارائه کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امسال هم مانند سالیان گذشته، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران از میدان امام حسین(ع) تا زیارتگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در حالی برگزار شد که سه درمانگاه و دو تیم فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم به عزاداران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

بر این اساس، درمانگاه‌های مناطق ۱۲، ۱۴ و ۲۰ از صبح روز اربعین حسینی در حالت آماده‌باش کامل قرار داشتند و تا پایان مراسم پذیرای مراجعان بیمار و آسیب‌زدگان بودند.

همچنین در این عملیات، دو تیم فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم به همراه دو دستگاه آمبولانس با استقرار در میدان سلمان فارسی، به حاضران در مراسم جاماندگان اربعین تهران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

گفتنی است، سیدابوالفضل ذاکریان، سرپرست شرکت شهر سالم با حضور در درمانگاه‌ها و بازدید از مناطق استقرار تیم‌های فوریت‌های پزشکی، مدیریت این عملیات را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۸
کد خبر: 59107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =