دیدار اعضای ستاد اربعین حسینی منطقه۲۲ با خانواده شهید خلبان منوچهر فتاحی

همزمان با چهار شهریور ماه سالگرد شهید خلبان منوچهر فتاحی و روز اربعین حسینی اعضای ستاد اربعین حسینی منطقه۲۲ که در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی هستند با خانواده این شهید معزز ساکن در شهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهر به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اربعین شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی دبیر و جانشین ستاد اربعین حسینی منطقه۲۲ که به نمایندگی از شهردار منطقه۲۲ به دیدار خانواده شهید فتاحی رفت؛ گفت: سربلندی نظام اسلامی وکشور زیرسایه عظمت ها، ایثارگری ها، شجاعت ها و از خودگذشتگی های شهدای عزیز حاصل شده است.

وی با تجلیل از رشادت شهید منوچهر فتاحی افزود: سالها تجربه خلبانی در آسمان و عملیات ها و رزمایش های مختلف باعث شد که او به عنوان یکی از اساتید خلبانی کشورمان شود؛ به عنوان استاد در دانشگاه تدریس کند؛ شاگردان بسیار زیادی را داشته و تجارب و مهارت های خود را در اختیار آنها قرار داده است.

در این دیدار نیز مادر این شهید بزرگوار از ویژگی های اخلاقی شهید منوچهر فتاحی گفت.

گفتنی است؛ پیش از این دیدار با توجه به درخواست مادر شهید خلبان منوچهر فتاحی برای ساماندهی مزار این شهید بزرگوار با دستور شهردار منطقه۲۲ و مسئول قرارگاه مرزی خسروی ستاداربعین شهرداری تهران اقداماتی شامل رفت و روب، نصب نیمکت، زیباسازی و... در مزار این شهید بزرگوار صورت گرفت.

امیر سرتیپ دوم خلبان منوچهر فتاحی از فرماندهان غیور پایگاه شکاری دزفول بود که نقشی ارزنده ای در تربیت خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایفا نمود و سرانجام در چهارم شهریور سال ۱۳۹۷ حین ماموریت پرواز آموزشی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰
کد خبر: 59111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =