۱۱۴ کیلومتر طول از معابر بزرگراهی منطقه ۲ خط‌کشی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ گفت: ۱۱۴ کیلومتر طول از معابر بزرگراه‌های شیخ فضل‌الله نوری، یادگار امام(ره) و هاشمی رفسنجانی پس از بسترسازی مورد نیاز، خط‌کشی محوری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،محمد حسین کریمی  گفت: خط کشی محوری از علائم مهم ترافیکی است که نقش هشدار دهنده برای رانندگان وسایل نقلیه و شهروندان به هنگام حرکت در معابر دارد و از سویی محل عبور عابرین و توقفگاه وسایل حمل و نقل عمومی نیز مشخص شده تا حرکت ها کانالیزه و ایمن شوند.
وی با اشاره به اجرای  ۱۱۴ کیلومتر خط کشی محوری در ۳ محور بزرگراهی افزود: با اجرای ۳ کیلومتر خط کشی محوری در خیابان های سعادت آباد، بهبودی، فرحزادی و کوی نصر ، تردد در  این معابر شهری ایمن و ساماندهی شد.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: در تداوم اجرای طرح های ترافیکی در ایمن سازی معابر بزرگراهی، ضمن مرمت ۴۶۵ عدد گاردریل در بزرگراه های یادگار امام (ره)، حکیم، شهیدان چمران، همت و شیخ فضل ا.. نوری، ۲۶۵ عدد گاردریل و پایه نیز  در این بزرگراه ها متناسب با نیاز سنجی صورت گرفته نصب شد.

کریمی در ادامه ساماندهی ۴۳۳ عدد تجهیزات ترافیکی و ۶۹ چراغ راهنمایی را ازدیگر اقدامات اجرایی در ارتقای ایمنی تردد و کاهش حوادث ترافیکی برشمرد.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 59124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =