میزبانی شهرداری منطقه۱۵ از جاماندگان اربعین حسینی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵، گفت: باب‌الرضای تهران با برپایی موکب‌های فرهنگی و پذیرایی، در مراسم پیاده‌روی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی پایتخت که با شعار «کربلا طریق‌الاقصی» برگزار شد؛ میزبان خیل عظیم عاشقان و اراداتمندان حسینی، بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر با اشاره به اینکه باب الرضای تهران نیز در مراسم پیاده روی عظیم جاماندگان اربعین حسینی با برپایی موکب های فرهنگی و پذیرایی و  با  شعار "کربلا طریق الاقصی" در خمت شهروندان بود  گفت: این موکب ها با همکاری گروه‌های مردمی، جهادی، بسیج و با مشارکت خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه و حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی در محدوده ضلع جنوب غربی میدان خراسان، تقاطع خیابان ۱۷ شهریور و شوش شرقی در چهارراه تیردوقلو و نیز در محور فدائیان اسلام واقع در خیابان ۱۷ شهریور حدفاصل بعثت و آزادگان  برای میزبانی از  خیل عظیم عاشقان و اراداتمندان حسینی، برپا شد.

وی افزود: توزیع هندوانه، شربت، آب معدنی، عدسی، چای زغالی، ساندویچ سرد و... از اقدامات انجام شده در موکب پذیرایی بود همچنین پرچم، بنر و اقلام فرهنگی در غرفه های مادر و کودک و مواکب فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ توزیع شد.

مالمیر اضافه کرد: امسال نیز همچون گذشته ضمن تعامل و همکاری مشترک با بسیج، محلات، گروه ها و کانون‌های جهادی و... همچنین بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های موجود در منطقه ۱۵، و حضور حداکثری آحاد مردم در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شاهد عشق و ارادت تهرانی‌ها به سیدالشهدا (ع) بودیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ همچنین به برپایی موکب پذیرایی و شربت خانه‌ی محبان الرضا (ع) در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: با هدف تقویت همدلی و اتحاد میان شیعیان حسینی از ملیت های مختلف و بهره‌گیری از الگوی مردمی‌سازی اربعین حسینی در دیگر عرصه‌ها و توجه ویژه به نوجوانان و خانواده ها برای دریافت پیام فرهنگ عاشورایی و فعال سازی مخاطبین در انتشار و ترویج این فرهنگ‌ شهرداری منطقه ۱۵ اقدام به برپایی موکب پذیرایی و شربت خانه‌ی محبان الرضا(ع) به صورت تمام وقت در مرز شلمچه کرده است و میزبان هزاران زائر حسینی بود.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 59131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =