تحقق اهداف مدیریت شهری مستلزم همیّت و همراهی تمامی کارکنان است

همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی؛ بیست و یکمین برنامه دیدار و هم‌اندیشی مدیران اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران در شهرداری منطقه ۱۹ پایتخت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران؛ در راستای برپایی قرار خدمت و در ادامه سلسله برنامه‌های دیدار و هم‌اندیشی مدیران اداره کل سرمایه انسانی با مسئولان و کارکنان واحدهای تابعه، نشستی با حضور مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران، جمعی از معاونین و مدیران و همچنین نمایندگان ادارات کل برنامه‌ریزی، بودجه و کنترل عملکرد، رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی، مرکز نوسازی و تحول اداری و شرکت شهر سالم در شهرداری منطقه ۱۹ برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، نشست هم‌اندیشی با مدیران شهرداری منطقه ۱۹ که با هدف توسعه و تحول اقدامات اداره‌کل پیرامون ارتقاء بهره‌وری و افزایش انگیزه همکاران محترم و همچنین بهبود مستمر فرآیندهای اداری سرمایه انسانی برگزار و حسین اخگرپور شهردار منطقه ضمن خیرمقدم به حاضرین، گزارشی از وضعیت و اقدامات صورت‌گرفته ارائه و خواستار رفع مشکلات و معضلات موجود در این منطقه شد.

در ادامه مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه انسانی این منطقه مورد بررسی قرار گرفت و توصیه‌ها و رهنمودهای لازم از سوی اکبر مردانی مدیرکل سرمایه ‌انسانی شهرداری‌ تهران طبق ضوابط و قوانین ارائه شد.

مدیرکل سرمایه ‌انسانی شهرداری‌ تهران ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت‌گرفته در منطقه، تحقق اهداف، خط‌مشی و سیاست‌های مدیریت شهری را مستلزم همراهی و همیّت تمامی کارکنان خانواده بزرگ شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: خدمت‌رسانی شایسته و بهینه به شهروندان و ارتقای سطح رضایت‌مندی آنان با وجود نیروی‌های توانمند و دلسوز محقق خواهد شد.

وی احصا و شناسایی مشکلات مرتبط با حوزه سرمایه انسانی، تسریع در رسیدگی به مطالبات کارکنان و همچنین تسهیل دسترسی همکاران محترم با مدیران این مجموعه را از اهداف این برنامه برشمرد و اظهار داشت: این اقدام، ایجاد انگیزه، افزایش حس تعلق، روحیه و وجدان‌کاری و در نتیجه ارتقای سطح بهره‌وری و رضایت‌مندی کارکنان را در بر خواهد داشت.

مردانی در ادامه با اشاره به شعار این اداره کل مبنی بر «عدالت‌محوری، اخلاق‌مداری و ارتقای بهره‌وری» بر رسیدگی عادلانه به درخواست‌ها و نیازهای همکاران، توجه به مشکلات و مطالبات ایشان با رویی گشاده و حسن‌خلق، در کمترین زمان ممکن تأکید کرد.

در بخش دوم این برنامه تحت‌عنوان «بازدید و رسیدگی به مشکلات کارکنان»، ۵۱ نفر از همکاران متقاضی درخواست‌ها و دغدغه‌های خود را با مدیر کل سرمایه ‌انسانی در میان گذاشتند و در خاتمه مردانی ضمن بررسی موارد مطروحه، راهکارها و رهنمودهای لازم برای رفع آن‌ها را ارائه داد.

انتهای پیام/

۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
کد خبر: 59186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =