اجرای طرح الگوی خدمت در خیابان جمهوری اسلامی

شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح الگوی خدمت در خیابان جمهوری اسلامی با بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران؛  سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران اعلام کرد: طرح الگوی خدمت، خیابان جمهوری چهره جدیدی خواهد گرفت که اقدامات حوزه‌های خدمات شهری، اجتماعی فرهنگی، ترافیکی ویژه‌ای در این خیابان در نظر گرفته شده است.

او افزود طی دو ماه از اجرای طرح الگوی خدمت در خیابان جمهوری اسلامی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم و طرح از میدان جمهوری تا تقاطع حافظ اجرا می‌شود. موسوی در تشریح اقدامات خاطر نشان کرد بیش از ۱۸ کیلومتر از خیابان آسفالت، پیاده روسازی و اصلاح نهر و جدول می‌شود. ۲ مورد آرامسازی و ایمن سازی ترافیکی، ۳۰۰۰ متر طول جمع آوری نرده‌ها و اصلاح فیزیکی، مرمت ۹ ایستگاه اتوبوس، نوسازی ۱۱۵ عدد تجهیزات ترافیکی،۳ کیلومتر نوسازی و خط‌کشی هم اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: در خیابان جمهوری در راستای خدمات اجتماعی طرح الگوی خدمت یک مورد پلازای شهری ایجاد می‌شود که مجوزهای لازم را اخذ کردیم. و در راستای خدمات شهری هم بیش از ۶۰۰۰ متر مربع رنگ آمیزی شهری، ۳۰۰۰ متر مربع مرمت جداره ها، ۶۰۰۰ متر طول یکسان سازی تابلوها، اجرا و نصب ۲۰۰ پایه چراغ برای روشنایی ۱۲۰۰ متر مربع فضای سبز و ۱۳۴ عدد مخزن جدید خواهیم داشت.

شهردار منطقه ۱۱ گفت: خیابان جمهوری با اقدامات شرح شده؛ تبدیل به الگوی خدمت شهرداری می‌شود و تا نیمه دوم سال این خیابان با تغییرات بیان شده به مردم تحویل می‌شود.

انتهای پیام/

۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 59192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =