ادامه اجرای طرح ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر (عج)

شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: علی رغم ممانعت و ایجاد چالش توسط مافیای سدمعبر، طرح را با قدرت اجرا می کنیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران؛  سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران اعلام کرد: بنا بر حکم و دستور قضایی و هماهنگی با مراجع ذی صلاح به منظور کنترل و ایجاد شرایط تسهیل تردد برای مردم در چهارراه و خیابان حضرت ولیعصر عج، طرح ساماندهی سد معبر و دستفروشان این محدوده از یک هفته گذشته آغاز شده است.

او افزود: ۲۰۰ غرفه در بازارچه سرمد در محدوده چهارراه تدارک دیدیم و تجهیز شده اما متاسفانه با چالش حاشیه پردازی و ممانعت مافیای سد معبر در این محدوده مواجه هستیم که با ایجاد رعب و وحشت برای دستفروشان و تهدید آنها مانع از حضور افراد در بازارچه می شوند.

موسوی گفت: دستفروشان نیازمند را شناسایی کردیم و فضای کسب رایگان را فراهم کردیم و در محدوده مانع از سد معبر می شویم. مردم و کسبه از اجرای طرح راضی هستند و اهالی هنر هم بر طرق مختلف ابراز رضایت کردند. شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: خوشبختانه با همکاری پلیس و یگان حفاظت شهرداری در برخورد با مافیای دستفروشی و سد معبر که در پوشش دستفروش تعارض منافع دارند، با قدرت طرح را ادامه می دهیم.
انتهای پیام/

۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 59219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =