افتتاح و بهسازی چندین بازار میوه و تره‌بار در پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از بهره‌برداری از ۲ بازار جدید میوه و تره‌بار و اتمام بهسازی چند بازار دیگر خبر داد.

مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با اشاره به برنامه های سازمان متبوعش برای بهره برداری از بازارهای جدید میوه و تره بار به صورت ماهیانه، اظهار کرد: در  روز شنبه -دهم شهریور ماه۱۴۰۳-  ۲ بازار جدید در مناطق ۲ و ۲۰ در قالب یکی دیگر از پویش های امید و افتخار به بهره برداری  می رسد.


وی افزود: همچنین با توجه به اینکه بهسازی میادین میوه و تره بار پیروزی در منطقه ۱۴ و تهرانسر در منطقه ۲۱ و بازارهای میوه و تره بار بنفشه در منطقه ۲۱ و کیانشهر در منطقه ۱۵ هم به پایان رسیده، این میادین نیز با شرایطی بهتر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد:  بازار میوه و تره بار شهید گراوندی واقع در منطقه ۲ با ۵۰۰ متر عرصه و ۱۵۰ متر اعیان و بازار میوه و تره بار شهدای تقی آباد واقع در منطقه ۲۰ با ۲۰۰ متر عرصه و ۱۰۰ متر اعیان آماده بهره برداری است.


وی با بیان اینکه مهمترین برنامه سازمان،  توسعه کمی و کیفی میادین و بازارهای میوه و تره بار در شهر تهران است، ادامه داد: با افتتاح این ۲ بازار حدود ۷۰۰متر مربع به عرصه و ۳۵۰ متر مربع نیز به اعیان بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران افزوده می شود.


انتهای پیام/

۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 59237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =