اهدای ۴هزار بسته لوازم‌التحریر به کودکان مراکز پویاشهر در آستانه بازگشایی مدارس

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اهدای حدود ۴ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان مدارس پویاشهر این سازمان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر ، سید محمد نقیب با بیان اینکه این سازمان در ایام تابستان برنامه‌های ویژه تفریحی برای کودکان مدارس پویاشهر در نظر گرفت، گفت: با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی قصد داریم در مراسمی ویژه با حضور کودکان کار مدارس پویا شهر جشن آغاز سال تحصیلی را برگزار کنیم.

وی افزود: در این راستا ۳۵۰۰ بسته لوازم التحریر توسط سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی تهیه شده و همچنین حدود ۵۰۰ بسته لوازم التحریر نیز در خیمه یاری محرم شهر توسط خیرین اهدا گردید و طی یک مراسم ویژه به کودکان مدارس پویا شهر اهدا می شود تا این عزیزان با خیالی آسوده در مراکز استعدادیابی، توانمندسازی و آموزشی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به تعلیم و تربیت بپردازند. اگرچه در تلاش هستیم در صورت امکان ۱۵۰۰ پک لوازم التحریر دیگر نیز به این رقم اضافه کنیم و در این راستا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

سرپرست سازمان خدمات اجتماعی از تلاش های موسسات غیردولتی (NGO)ها برای مذاکره با وزارت آموزش و پرورش قدردانی کرد و افزود: طی مذاکرات صورت گرفته تاکنون حدود ۴۰۰ کودک کار در مدارس وزارت آموزش و پرورش مشغول به تحصیل شده اند که امیدواریم این روند طی ماه های آینده رو به افزایش باشد.

انتهای پیام/

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 59244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =