نصب ۸ برج نوری در میادین پرتردد غرب تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه در ۶ ماه نخست سال جاری اقدامات گسترده‌ای در راستای تامین روشنایی در میادین، پل‌های عابر پیاده و نقاط بی‌دفاع شهری صورت گرفته است؛ گفت: در هفته‌های اخیر ۸ برج نوری از سوی اداره زیباسازی منطقه در میادین پر رفت و آمد منطقه نصب شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهار داشت: باتوجه به اینکه منطقه۲۲ به عنوان یکی از مناطق در حال توسعه شهر تهران به حساب می‌آید روند احداث زیر ساخت ها از جمله تامین روشنایی در میادین و بوستان ها در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی افزود: در مرحله نخست با همکاری نواحی شش گانه نقاط مورد نیاز روشنایی در محلات ۱۲گانه منطقه شناسایی شده است ‌و از سوی اداره زیباسازی منطقه براساس اولویت‌بندی مورد نصب قرار خواهد گرفت.

فصیح ادامه داد: سه برج نوری به ارتفاع ۱۲ متر با ۸ پروژکتور در میدان اتریش، دو برج نوری به ارتفاع ۱۲ متر با ۸ پروژکتور در میدان موج، دو برج نوری با ارتفاع ۱۲ متر با ۸ پروژکتور در میدان دریاچه و یک برج نوری به ارتفاع ۱۲ متر با ۸ پروژکتور در میدان دهکده نصب شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: این طرح در سایر نقاط مورد نیاز نیز تا پایان سال جاری به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام /

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 59256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =