آغاز عملیات بازسازی بازارچه کارآفرینی پونه

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ از اجرای عملیات بازسازی غرفه‌های بازارچه خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار پونه در شهرک شهید باقری با هدف توسعه کارآفرینی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی اظهار کرد: عملیات بازسازی بازارچه کارآفرینی پونه ویژه بانوان سرپرست خانوار ساکن منطقه ۲۲ از ابتدای شهریورماه آغاز شده و این عملیات تا پایان مهرماه به اتمام خواهد رسید و غرفه ها آماده بهره برداری می شوند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره مدیریت شهری اقدامات گوناگونی در حوزه کارآفرینی صورت گرفته است؛ گفت: آغاز شده است. این بازارچه به منظور توانمندسازی و ارتقاء سطح زندگی بانوان منطقه ۲۲ با ویژگیهای منحصر به فرد در فضای مناسبی در بوستان پونه در محوطه ای به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع با فضای سبز اختصاصی برپا شده و ۱۴ غرفه برای عرضه محصولات مختلف فرهنگی، پوشاک و ... در آن وجود دارد و زنان سرپرست خانوار اداره این غرفه ها را بر عهده دارند.

خداوردی اضافه کرد: با توجه به اینکه منطقه ۲۲ از جمله مناطق پیشرو در حوزه های مختلف اجتماعی به خصوص در زمینه فرهنگی و اجتماعی در بین مناطق ۲۲گانه است، لذا قابلیت هایی برای ایجاد امکانات مختلف برای زنان سرپرست خانوار در آن وجود دارد و می‌توان در زمینه احداث و شکل گیری مراکز اشتغالزایی و عرضه محصولات برای زنان سرپرست خانوار، گامهایی موثری از این دست برداشت.

انتهای پیام/

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 59260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =