رقابت منطقه‌ای هنرمندان آیینی منطقه ۸ در سرزمین تمدن‌ها

همزمان با رقابت منتخبان آیینی منطقه۸ با منطقه ۲۲ در سوگواره آیینی "تکیه ملت"، شهروندان این منطقه به صورت رایگان از سرزمین تمدن‌ها بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از حضور هنرمندان نوجوان منطقه۸ برای کسب نشان برتر منطقه‌ای در مرحله دوم سوگواره آیینی تکیه ملت خبر داد و گفت: عصر روز پنجشنبه نوجوانان منتخب دور محله‌ای این منطقه رقابت‌های منطقه‌ای خود را در سرزمین تمدن‌ها از سر گرفتند.

علی‌نیا با اشاره به رقابت نوجوانان منطقه۸ با منطقه ۲۲ افرود: هنرمندان آیینی راه یافته به این مرحله، با نمایش تعزیه‌خوانی و اجرای سرود در حضور محسن عراقی و گروه داوران، با دیگر مناطق به رقابت پرداختند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۸ از اعزام، پذیرایی و بازدید رایگان نوجوانان و شهروندان این منطقه از سرزمین تمدن‌ها خبر داد و افزود: همزمان با برگزاری سوگواره تکیه ملت بر اساس فراخوان محله‌ای توسط مدیران اجتماعی نواحی۳گانه، پنج دستگاه اتوبوس در اختیار سراهای منتخب قرار گرفت و شهروندان منطقه به برج میلاد اعزام و از دکورهای تاریخی کشورهای اسلامی که در فضای باز  ۱۵ هزار متری پارکینگ شماره ۳ برپا شده است، بازدید کردند.

علی‌نیا در پایان با اشاره به تقدیر از خانواده شهید سید ابوالفضل باطنی در مراسم سوگواره آیینی تکیه ملت گفت: علاوه بر تقدیر از خانواده این شهید معظم از ۸ نفر یا مجموعه مذهبی با موضوعات پیرغلام برتر، موکب اربعینی، هیئت محله‌ای، مسجد آرمان، گروه جهادی، امام جماعت برتر منطقه۸ نیز تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
کد خبر: 59267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =