پاکسازی و بهسازی ۲ هزار متر از جداره‌های شهری منطقه ۸

بیش از ۲ هزار مترمربع از جداره‌های شهری معابر منطقه۸ در قالب محورهای چهارگانه الگوی خدمت و طرح تحول بیست‌گانه خدمت در شهر پاکسازی و رنگ‌آمیزی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه اجرای این طرح را در راستای بهسازی محیطی معابر و توسعه ۴ محور شهید آیت، دردشت، آیت‌اله خوشوقت و جانبازان دانست و گفت: براساس تعریف کارپروژه‌هایی که در این محورها در هر یک از حوزه‌ها انجام شده، پاکسازی و بهسازی جداره‌های اصلی و فرعی این محورها در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه قرار گرفت و بر این اساس تا کنون بیش از ۲ هزار مترمربع از این جداره‌ها پاکسازی و رنگ‌آمیزی شده است.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به پاکسازی دیگر معابر در سطح منطقه افزود: این عملیات از محورهای چهارگانه الگوی خدمت آغاز شده و در معابر و بوستان‌های دیگر سطح منطقه عملیات پاکسازی و اجرای رنگ تخت در بوستان‌های گل مریم در محله زرکش، آتش‌نشان در محله لشگر و نسیم در محله کرمان در قالب پروژه‌های محلی طرح من شهردارم نیز اجرایی شده است.

به گفته شهردار منطقه ۸ با توجه به اهمیت آراستگی نما و منظر ساختمان‌ها در معابر اصلی سطح منطقه، پاکسازی و رنگ‌آمیزی املاک رها شده و بهسازی دیوارهای فرسوده نیز در حال انجام است.

بر اساس این گزارش این عملیات در راستای زیباسازی نما و جداره‌های شهری و حفظ آراستگی ظاهری شهر در معابر و بوستان‌های محلی منطقه ادامه دارد.

انتهای پیام/

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 59287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =